onsdag 3. februar 2010

En utfordring!

 Jeg har fått en utfordning fra Natalie.

1. Gå inn på mine bilder/mapper


2. Velg den 6. mappen

3. Finn det 6. bildet

4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det

5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem.

Jeg oppbevarer de fleste bildene på en ekstern harddisk, og i mappe nr. 6 var dette bilde nr. 6:

Jeg har ikke sett dette bildet på lenge, så det var et fint gjensyn!. Bildet er tatt i Blokhus i Danmark sommeren 2006 og den lille fotomodellen er Lillesøster.

Jeg har ikke tenkt å utfordre noen navngitte denne gangen, men hvem som helst som ser dette og ikke har fått utfordringen før oppmuntres til å delta.

Drømmen om et sommerhus, del 2 kommer snart!

2 kommentarer:

pepperkverna sa...

Herlig bilde! Nå lengter jeg enda mer etter sommeren! Hege

Anonym sa...

Nydelig bilde og nydelig jente..
Ikke lenge til vi kan nyte sol og varme nå.