søndag 25. juli 2010

Røde bær

Det er høysommer her hos oss. Treet vårt er fullt av deilige søte moreller, hagen er full av bringebær og det er markjordbær overalt. Jeg har lest 9 bøker hittil i ferien, og har ingen planer om å gi meg ennå, så det blir nok fler.

Dessuten er jeg igang med et par prosjekter; jeg oljer gulvet på soverommet vårt med hvitpigmentert olje - en skikkelig møkkajobb - det tar veldig lang tid før det tørker, men det blir fint. Dessuten er jeg i ferd med å forvandle en bonderød karmstol. Før-bilder er tatt - etter-bilder med blogginnlegg postes selvsagt her så snart prosjektene er fullført.

Forsatt god sommer til alle sammen!

1 kommentar:

Ulla sa...

Åh!!!
Røde bær misunnelig! :D
Her må jeg på butikken og kjøpe de i dyre dommer... ;)

Ellers, høres ut som en skikkelig super sommer. Kos dere videre :)