fredag 29. januar 2010

Endelig fredag!

Jeg har forsømt bloggen min denne uken. Jeg har startet i ny jobb og har rett og slett vært litt sliten. Men nå er det fredag, og da skjer det som skjer hver fredag her i huset - det drikkes boblende vin.

I løpet av helgen skal første kapittel i historien om sommerhuset vårt blogges. Dessuten har jeg veldig lyst til å skrive mer om mat. Hvis jeg får tid. Vi skal nemlig feire bursdagen til ett av barna i helgen, og et av de andre barna skal hjelpes å flytte. Ergo blir det nok å henge fingrene i.

God helg og god fredag!

1 kommentar:

Tone sa...

Hei, så koselig å oppdage en naboblogger :) Kjempefin blogg har du!

Håper det har vært en god start i den nye jobben, at bursdagsfeiring blir super og flyttingen koselig fremfor stressende!! Hektisk helg høres det ut som - men kos dere så godt dere kan! :)

Klem Lycheli