torsdag 25. februar 2010

Se hva jeg har kjøpt!

Jeg har hatt en ikke-helt-planlagt bloggepause denne uken. For det første er den dustetannverken, selvsagt. Den er bedre, men ikke bra. Og så er det mye jobb. Jeg tenker og skriver og grubler og tenker og skriver og det er utrolig gøy og spennende og jeg er ganske sliten når jeg kommer hjem faktisk. Og dessuten fortsetter jeg ofte å jobbe etter at jeg har kommet hjem.

Også har jeg kjøpt greier på eBay. Se her - en ekte amerikansk quilt!



Bildet er det selgeren som har tatt, og jeg har fått lov til å bruke det i bloggen min, siden det er ting jeg har kjøpt..

8 kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Nå spør jeg sikkert dumt, men er det sengegavlen eller teppet du har kjøpt? :)

Feminista sa...

*fnis* Det var ikke et dumt spørsmål - jeg har jo glemt å skrive det. :) Men det er altså teppet jeg har kjøpt. Det er en quilt-top altså ferdig sydd, men ikke vattert.
Jeg skal gå inn og endre hovedinnlegget nå.

:)

Kaoskontroll sa...

Hehe... fint kjøp hadde det vært uansett! :)

Jeg elsker brune møbler, men denne skjenken må nok males. For det første er den i annen farge enn de andre brune møblene i stuen (og jeg har brune og eggehvite møbler der fra før, så blir litt for mye fargepalett... og stilkrasj!)og for det andre har den fått litt hard medfart av vinteren. Lakken henger her og der og andre steder ikke. Noen sprekker har den også fått. I et annet rom kunne den gjort seg med bare litt pussing, men der den skal stå må nok tettemasse og malerkosten frem. :)

Ingvild sa...

Hei, her har jeg ikke vært før... For en flott blogg og et nydelig teppe du har fått tak i også!

Klem,Ingvild

Ulla sa...

Så flott et teppe! :)
Virkelig et funn det der!

Catta sa...

Så flott teppe! =)

9na sa...

Godt kjøp tror jeg, uansett pris ;)
Skal du quilte det? Hvis ikke du skal gjøre det selv kan jeg anbefale en profesjonell quilter med longarmmaskin, jeg leverer mitt teppe nr 2 hos henne i overimorgen...

Feminista sa...

Hei Nina! Det høres veldig interessant ut - det er nok bedre å få en proff til å gjøre det, istedet for at jeg skal banne, sverte og kanskje ødelegge hele det fine teppet... Jeg ga forresten $25 for teppet. Det synes jeg var en skikkelig bra pris. :)