torsdag 3. desember 2009

Vakker julemusikk


Jeg må rett og slett drive litt reklame. http://www.heleneboksle.no/ har gitt ut juleplate - og hvilken plate! Hun synger så utrolig vakkert, og denne platen er akkurat hva jeg trenger for å komme i skikkelig julestemning.
Jeg elsker jul, men må med skam melde at jeg kan styre min begeistring for sanger som "Jeg så mamma kysse nissen" og (hjelpe og trøste!!) Mariah Carey's "All I want for Christmas is you". Jeg blir faktisk mer sint enn juleglad av slikt noe.

Hennes versjoner av Mitt hjerte alltid vanker, O helga natt og Det Hev ei rose sprunge er fantastisk fine. Dessuten er det flere nye sanger på platen hennes også, vel verdt å høre på.

Med bål i peisen, levende lys i alle staker, gløgg i kruset og raggsokker på kalde føtter og Helene Bøksle som synger - da blir det skikkelig førjulsteming i huset.

1 kommentar:

HildeSol sa...

En anbefaling jeg støtter helhjertet :) Nydelig cd (og det er de andre platene hennes også).